Download de toolkit

In de toolkit vind je een aantal praktische middelen om de campagne en de skillstest intern te communiceren. Van digitale posts op het interne netwerk tot een eenvoudige poster bij de koffiemachine. Gebruik de teksten hieronder als basis voor je interne berichten.

Aan werkgever

  • Social post

    Zet onderstaande post op je social media

    Wij doen mee aan de Week van de Switch! Op deze manier stimuleren wij de leercultuur binnen de Metalektro. Doe ook mee aan de Week van de Switch op https://watjijkan.nl.

  • Email

    Beste (leidinggevende),

    Via de campagne “Je kan meer met wat je kan” heb ik de Metalektro-skilltest gedaan. Ik zou graag de uitkomst met je bekijken en bespreken hoe ik zou kunnen groeien en mijn skills beter zou kunnen inzetten binnen het bedrijf. Op WATJIJKAN.nl kun je verdere informatie over de campagne vinden.

    Met vriendelijke groet,
    (Naam invullen)

Van werkgever aan werknemer

  • Intranet banner A

  • Intranet banner B

  • Facebook banner A

  • Facebook banner B

  • Pilotvideo Rens

  • Pilotvideo Aradom

  • Email

    Beste (naam),

    Vakmensen zoals jij zijn hard nodig. Met jouw unieke kwaliteiten speel je een onmisbare rol in onze sterke Nederlandse Metalektro-sector. En omdat de werkzaamheden binnen onze industrie snel veranderen, is er steeds meer behoefte aan breed inzetbaar talent met ervaring.

    Voor de campagne “Je kan meer met wat je kan” is er een skillstest ontwikkeld die laat zien hoe breed inzetbaar jij al bent met jouw skills. Ik ben enorm benieuwd naar de resultaten. De test vind je op WATJIJKAN.nl

    Met vriendelijke groet, (leidinggevende)